Dlaczego warto? Zwiększ przychody swojej firmy i popraw komunikację wśród pracowników.
Komfort i prestiż
Przywitaj swojego gościa lub klienta specjalną zapowiedzią bądź infolinią, która pomoże mu w wyborze tematu
rozmowy.
Zredukuj wydatki
Dzięki wykorzystaniu technologii VOIP lub zastosowaniu kart GSM Twoja firma może znacząco zmniejszyć wydatki
związane z połączeniami.
Dostępność
Bądź zawsze w kontakcie z klientami - dzięki funkcji MobilePhone Twój telefon będzie działał jak telefon
wewnętrzny, co sprawi że możesz pracować w dowolnym miejscu dzwoniąc i odbierając połączenia z firmy.
Zastosowania central sprawdź gdzie możesz zainstalować centrale
Hotel
Zapewnij swoim gościom bezpośredni kontakt z obsługą obiektu. Dzięki funkcji budzenia oraz zgłaszania stanu
pokoi podniesiesz komfort pobytu i ułatwisz pracę obsłudze.
Firma
Zaawansowane infolinie, grupowe rozsyłanie smsów, nagrywanie rozmów to zaledwie kilka możliwości, które
znacznie ułatwią pracę i komunikacje w Twoim biznesie.